FANDOM

Wyspa stary swiat.png

Wyspa Stary Świat, z góry. Na pierwszym planie widzimy Pałac, po lewej PPU a po prawej metro i port.

Wyspa Stary Świat to wyspa położona w okręgu południowo-katojskim w gminie wiejskiej Stary Świat. To właśnie na niej zaczęła się cała Katoja, obecnie wyspa Stary Świat znacznie straciła na wartości, dawniej był to ośrodek wszystkiego co działo się na Serwerze, lecz teraz praktycznie nie liczy się, i choć nadal jest to normalna miejscowość jest raczej traktowana jako zabytek. Do roku 1301 Wyspa Stary Świat była siedzibą władz katojskich, jednak później siedzibą władzy stała się "Nowa Katoja" (cały teren Miasta Katoji poza Wyspą Stary Świat) a wyspa znacznie straciła na znaczeniu.

Infrastruktura wyspyEdytuj

BudynkiEdytuj

Na wyspie znajdują się 2 budynki, choć zbudowano na niej 3. Jeden z budynków, a konkretnie Pałac Południowy został zburzony zaraz po rozpoczęciu budowy.

DrogiEdytuj

Wyspa Stary Świat jest tak mała i ciasna, iż Ministerstwo Transportu uznało, za niepotrzebne budowę jakichkolwiek dróg, więc na wyspie jest jedna droga, al. Nowego Świata (w postaci mostu ojców założycieli).

MetroEdytuj

Na wyspie znajduje się jeden przystanek metra, Wyspa Stary Świat jest on jednoscześnie pętlą I linii metra.

Inna infrastrukturaEdytuj

Na wyspie znajduje się 1. PPU (Państwowe Pole Uprawne)

Na wyspie znajduje się jeden z największych i najważniejszych portów morskich WDMK. Port Stary 

Świat powstał w roku 1211 i do dziś jest w pełni funkcjonalny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki