FANDOM

Katoja to gmina miejska, położona w Dżungli Katojskiej , oraz na wyspach: Stary Świat, Centrum i innych. Miasto Katoja jest stolicą Wolnego Demokratycznego Miasta Katoja, a także siedzibą większości organów państwowych. Miasto Katoja rządzone jest obecnie przez Burmistrza (Mineman332), Sejm naczelny (Akrox15, Zatox, Mineman332) i Sejm obywatelski (Sejm naczelny+wszyscy chętni obywatele).

HistoriaEdytuj

Przybycie Mineman332 na wyspę Stary Świat.Edytuj

Założycielem Miasta i Państwa jest Mineman332. Był to władca potężnego plemienia Żmij. Jednak wioska plemienia Żmij została okrutnie spalona przez Klocuch12. Wszystkie Żmije zginęły poza 17-letnim Mineman332. Przez trzy lata Żmijski potomek przebywał w dżungli i żył w dziczy. Gdy miał 21 lat spotkał Zatox'a, wielkiego maga i alchemika. Zatox miał 173 lata i był nieśmiertelny przez zaklęcie Chavitt. Zatox unieśmiertelnił Mineman332 i razem założyli pierwszą na tych terenach osadę. Niedługo potem, na wyspę przybył władca konkurencyjnego plemienia Orłów, player. Player został okrutnie okaleczony przez Mineman332, lecz potem się pogodzili i rozpoczeli harmonijne życie na wyspie Trójec.

Wyprawa player'a do nowego świata.Edytuj

Po "ustatkowaniu się" na wyspie player wyruszył do Nowego Świata na zwiad, i na poszukiwanie dogodnego miejsca na założenie miasta. Tuż po wyprawie player zbudował most Stary Świat, łączący kontynent z wyspą.

Dalsze dziejeEdytuj

Potem regularnie rozbudowywano Katoję. Powstał ratusz, na wyspie Centrum, coraz to kolejne budynki. Stosunkowo niedawno, w roku 1311 powstał Wielki Mur Katojski, chroniący przed inwazją nieprzyjaciół, głównie armii Klocuch12.

Słynne ObiektyEdytuj

Do najsłynniejszych obiektów Miasta Katoja należą:

  • Wielki Mur Katojski
  • Forteca Obronna
  • Ratusz i sejm (budynki lustrzane)
  • Budynek główny KUP (Katojski Uniwersytet Publiczny)
  • Wieża Kultury i Rozrywki
  • Adminshop naczelny
  • Zabudowania wsypy Stary Świat

Więcej z Fandomu

Losowa wiki